mandag den 8. juni 2015

bestyrelsen :: julie broberg, formand (forkvinde?)

da vi er en del, som er nye i bestyrelsen, tænkte vi, at vi skulle skrive lidt om os selv, så dem som ikke kender os så godt kan lære os lidt bedre at kende.


jeg hedder julie, jeg er amerikaner og har boet i danmark i snart 17 år, da jeg mødte jens-peter i makedonien for 18 år siden. vi flyttede til "byen" fra sjælland for 5 år siden, da vi købte en forfalden landejendom i nærheden af hedegård. jeg blev rigtig glad da jeg hørte, at der var en gruppe af kreative mennesker i byen og så her måtte jeg bare være med!

en af grundene til vi flyttede ud på landet var for at leve et mere kreativt liv. jeg er ikke billedkunstner, men jeg laver en masse andre kreative ting. jeg elsker at prøve forskellige teknikker og materialer - stof, garn, blæk, papir, stempler, læder, sten, lego.  og jeg elsker at samle på kunstmaterialer, så hos os har vi masser at arbejde med når lysten er der. og så er jeg fotograf - jeg har haft gang i et "365 projekt" siden maj 2008 - så jeg tager billeder hver eneste dag. jeg blogger også om alt muligt på min blog, moments of perfect clarity. plus, jeg elsker at lave mad og finde på nye cocktails.

her er nogle eksempler af det ting som jeg kan finde på at lave....


alt fra hjemmelavede tonic til "clarity birds" til påskeæg med farver fra naturen til gocco prints til stempler...


alt fra at male på vores vinbjerg snegle og sætte dem tilbage i naturen til quilts til filt til fjer til hjemmelavede saft...


filtet sten, art journaling i en gammel bog, en jordbær gin cocktail, sæbe med honning fra vores bier.

jeg glæder mig rigtige meget til at vi flytter ind i det nye hus og går i gang med masser af kreative projekter! jeg håber at vi kommer til at inspirere hinanden med de forskellige slags ting vi hver især laver - om det er filtning eller art journaling, eller patchwork eller bare vores favorit suppe opskrifter. jeg ser frem til at lære jer lidt bedre at kende.

--julie broberg,
formand (forkvinde?) for creagive

Ingen kommentarer: